niedziela, 1 marca 2015

Ogród wertykalny. Zielone ściany.

Twoją pasją jest ogród?
Uwielbiasz kwiaty?
Kolor zielony Ciebie uspokaja?

Niestety nie masz ogrodu, a w domu brakuje miejsca na kolejne doniczki? 


Razem z firmą Garden Spot rozwiążemy Twój problem:)

Zielone ściany! 

Jedyne czego potrzebujesz to wolną ścianę, gdzie będzie można zawiesić doniczki z roślinami.


Efekt piorunujący.


Doniczki są w 2 rozmiarach:

Standardowa 


Max


Bardzo łatwo można wyjąć taką doniczkę w przypadku zabiegów na roślinach


Dla tych, dla których powyższe rozwiązanie aranżacji ściany nadal nie jest odpowiednie proponujemy wersję mini. 


Taka skrzynka wykonana własnoręcznie idealnie nadaje się np. na zioła do kuchni.
Kuchnię ozdobi rama dostępna w wielu wariantach.




Warto dodać, że doniczki te to produkt z recyklingu czyli promujemy bycie EKO!

Firma Garden Spot zapewnia dostarczenie doniczek, a my jako 4 Pory Roku dokonujemy montażu oraz pielęgnacji roślin. 

2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo fajne rozwiązanie i muszę przyznać, ze ja również od jakiegoś czasu bardzo dużo wolnych chwil spędzam właśnie w ogrodzie. Zresztą całkiem niedawno nawet w sklepie https://ogrodolandia.pl/meble-na-taras zamówiłem sobie ciekawe meble na taras.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się od dawna kącik w ogrodzie z leżakami, gdzie mógłbym się zrelaksować po ciężkim dniu. Dzięki temu artykułowi: https://www.kronikatygodnia.pl/artykul-4media/24568,jak-zaprojektowac-przestrzen-z-lezakami-ogrodowymi zrozumiałem, jak ważne jest odpowiednie zaplanowanie przestrzeni. Autorskie porady i sugestie były nieocenione i pomogły mi stworzyć wymarzone miejsce wypoczynku na mojej działce. Serdecznie polecam lekturę każdemu, kto marzy o własnym kąciku relaksu na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń